.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رتبه نخست هلال احمر مازندران در امدادرسانی
هلال احمرمازندران با امدادرسانی به حوادث مختلف در ۱۵ روز گذشته رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش شمال نیوز، فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: هلال احمر مازندران با امدادرسانی به ۱۲۲ حادثه از ۲۶ اسفند ماه تا ۱۰ فروردین ماه رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داد.

 

او افزود: ارائه خدمات امدادی به ۶۰ حادثه جاده‌ای و ترافیکی، ۲۰ حادثه شهری، ۷ حادثه کوهستان، یک حادثه سیل و آبگرفتگی، ۲ حادثه برف و کولاک، ۵ حادثه آتش سوزی جنگل و مراتع، ۴ حادثه طوفان، یک فقره عملیات امداد هوایی و همچنین ارائه خدمات موردنیاز به ۲۲ نفراز مراجعین به پایگاه‌های امدادونجات از مهمترین خدمات هلال احمرمازندران در ۱۵ روز گذشته بوده است.

 

فخاری گفت: ۲۰۰ نفر هم بصورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از عوامل امداد و نجات هلال احمر استان دریافت و ۵۷ نفر از مصدومان حوادث مختلف نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: بیش از ۵۲۰ نفر نجاتگر و امدادگر در قالب ۱۳۶ تیم با بکارگیری ۱۲۸ دستگاه روز آمبولانس و خودروی امدادی در این عملیات‌ها مشارکت داشتند.

 

او گفت: توزیع ۵۴ بسته غذایی و مقادیر متنابعی از سایر ملزومات اولیه تظیر پتو و موکت و ۳۲۸ کیلو نایلون پوششی از دیگر خدمات ارائه شده هلال احمرمازندران بوده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: جمعیت هلال احمر مازندران از نظر انجام عملیات‌های امداد و نجات در شمار استان‌های برتر کشور قراردارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.